Producent: Grigon Entertainment
Strona oficjalna gry: http://www.fusionfall.com/
Jêzyk: Angielski
Licencja: P³atna
Opis:
Gra z gatunku MMO, rozgrywana w ¶wiecie zajmowanym przez bohaterów kreskówek stacji Cartoon Network.
Cartoon Network Universe: FusionFall jest typowym przedstawicielem gatunku MMO, co oznacza, i¿ produkt ten jest nakierowany wy³±cznie na rozgrywkê wiêkszej ilo¶ci graczy, tak aby mogli ze sob± wchodziæ w ró¿ne rodzaje interakcji. FusionFall jest jednak zdecydowanie mniej skomplikowany od wiêkszo¶ci innych reprezentantów tego gatunku, a to dlatego, ¿e zosta³ przygotowany w g³ównej mierze z my¶l± o m³odszym odbiorcy (do 8 - 14 roku ¿ycia).
Akcja FusionFall rozgrywa siê na Ziemi, aczkolwiek nie tak realnej i rzeczywistej, jak± znamy z w³asnej codzienno¶ci, lecz takiej fikcyjnej i przerysowanej, jak± widzimy w licznych kreskówkach na kanale Cartoon Network. Jest ona zatem zamieszkiwana zarówno przez ludzi, jak i bohaterów s³ynnych bajek, w tym Dextera, Bena czy Billy'ego i Mandy. Ogólne za³o¿enia fabu³y FusionFall mówi± o konieczno¶ci powstrzymania inwazji kosmicznego naje¼d¼cy, planuj±cego doprowadziæ do zniszczenia ¶wiata przy wykorzystaniu specyficznej dla wielu kreskówek zielonej mazi.
Jeszcze przed przyst±pieniem do w³a¶ciwiej zabawy musimy utworzyæ w³asn± postaæ w ¶wiecie gry. Ustalamy miêdzy innymi p³eæ oraz szczegó³y wygl±du. Mo¿emy tak¿e dobieraæ elementy wyposa¿enia. Tyczy siê to w szczególno¶ci stroju oraz broni, z której w trakcie rozgrywki mo¿na korzystaæ. Producent przewidzia³ tak¿e mo¿liwo¶æ pozyskiwania coraz to potê¿niejszych przedmiotów.
W opisywanej grze zrezygnowano z klasycznego systemu rozwoju postaci, opieraj±cego siê na klasach postaci. Zamiast tego ka¿dy sterowany bohater posiada zaledwie cztery podstawowe atrybuty, które w trakcie zabawy mog± byæ sukcesywnie rozwijane. Podobnie jak w wiêkszo¶ci gier MMO, bardzo du¿y nacisk po³o¿ono na wchodzenie w ró¿nego rodzaju interakcje z innymi graczami (wspólne wyprawy, zak³adanie gildii itp.).
W FusionFall zajmujemy siê w g³ównej mierze wykonywaniem czynno¶ci maj±cych na celu pokrzy¿owanie planów naje¼d¼cy. Uczestniczymy tak¿e w starciach z klasycznie wykonanymi kreskówkowymi stworami. Co ciekawe, w grze zawarto te¿ elementy typowe dla trójwymiarowych platformówek. Niekiedy bowiem wymagane jest poradzenie sobie z takimi utrudnieniami, jak na przyk³ad poruszaj±ce siê platformy.
Ca³o¶æ rozgrywana jest w trójwymiarowym otoczeniu. Nie powinno te¿ dziwiæ to, i¿ zastosowano typowy dla wielu kreskówek styl prezentacji grafiki.
Offline